استاندار خراسان رضوی از طرح در دست ساخت بزرگراه مشهد - دوغارون که به طول ۲۲۵ کیلومتر اجرا شده و با گذشت از مناطق سنگ‌بست - فریمان- تربت جام و تایباد، مرکز استان خراسان رضوی را به مرز افغانستان پیوند می‌دهد، بازدید کرده و در جریان روند کار قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی از بزرگراه مشهد - دوغارون بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین، یعقوبعلی نظری روز سه‌شنبه با حضور در حد فاصل ورودی و خروجی نصرآباد به شهر فریمان که به طول پنج کیلومتر اجرا شده و به زودی زیر بار ترافیک قرار می‌گیرد، گفت: با تکمیل هر قسمت از این طرح، باید با نصب علایم توسط راهداری و پلیس راه، امکان استفاده مسافران از آن فراهم شود تا جان مردمی که در این محور تردد دارند، کمتر در معرض خطر قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در جریان این بازدید گفت: با توجه به حجم منابع و تخصیص اعتبارات به زودی پنج کیلومتر از این مسیر به بهره‌برداری می‌رسد.

عباس یوسف زاده ادامه داد: تا هفته دولت سال آینده نیز ۲۴ کیلومتر دیگر از این محور بزرگراهی آماده برای استفاده مسافران خواهد شد.

وی افزود: از کل ۲۲۵ کیلومتر مسیر مشهد - دوغارون، هنوز برای ۴۲ کیلومتر آن اقدامی در زمینه ساخت صورت نگرفته است که با برنامه ریزی صورت گرفته برای این قطعه، امیدواریم تا سال ۱۴۰۳ شاهد زیر بار ترافیک قرار گرفتن، کل این مسیر بزرگراهی باشیم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.